lördag 30 oktober 2010

Softarlördag


Hej!

Det gick jättebra som vanligt o jobba inatt. När min vårdtagare hade lagt sig, så kikade jag lite på TV samtidigt som jag stickade MEN det beiga nystanet tog slut, så tråkigt nog var jag tvungen att avsluta mitt pyssel:( Gick o la mig runt 23 o lyssnade på radion istället samtidigt som jag löste lite suduko:) Somnade efter en stund men har sovit till o från hela natten, antingen frös jag eller svettades trodde nästan att jag höll på att få feber:( Gick upp vid halvsju o eldade. Tur nog blir det rätt varmt fort bara man får fart på pannan. Pysslade lite innan min avbytare kom o sen tog jag faktiskt bussen hem. Resten av dagen har jag slappat. Tanken var att jag skulle dricka lite *Tre apor* med flickorna ikväll o spela spel, men kände att jag varken hade lust eller ork. Så när jag väl bestämt mig kröp jag istället ner i soffan o tänkte kika på hockeyn med Micke men jag somnade bums o tog mig väl en powernap på ett par timmar. Nu är jag ledig tills nästa helg va jag vet...då jobbar jag både fredag- och lördagnatt:)) Nej det var dagens rapport, nu blir det en kopp thé o sen kika lite mer på vad dumburken har o erbjuda.....hörs..

Godnatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar