lördag 23 oktober 2010

13 år


Hej igen!

Idag är det 13 år sedan min älskling kom till mig<3 Vi hade pratat en del på tel innan och helt plötsligt bestämde han sig för att komma upp o hälsa på. Direkt jag såg honom blev jag nog kär. Kärlek vid första ögonkastet kan man verkligen kalla det för. Kruxet i det hela var ju åldern då. Han var bara 22 o jag 40:) Men man måste lyssna till sitt hjärta ibland. Visst snackade folk skit bakom vår rygg. Men låt de prata tänkte jag. Det håller så länge det håller. Vi trivs toppen ihop. Vi är väldigt olika men samtidigt lika. Vi hjälps åt med allt och har roligt tillsammans. Ja jag älskar verkligen denna underbara människa. Som sidovinst har ju oxå fått några trevliga släktingar som svärmor, Peter o Martin:) Gotland har man ju besökt ett antal ggr med:) Älskar dig mitt hjärta....Grattis på vår 13-årsdag....

LOVE<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar