tisdag 26 oktober 2010

Umgängesdag:)


Hej!

Idag vaknade jag tidigt o gick upp redan före halvåtta:) Satt här o filosoferade när Alex kom ner o drack lite morgonkaffe med mig. Vi gjorde oss i ordning o for iväg till Bonäs för att hämta Madde. Alex hade nämligen lovat att köra henne till jobbet. Efter det hämtade vi Matte o sen ner på stan för shopping. Jag skulle vara med som smakråd:) Det vart väl inte så värst mycket fynd, men hon köpte ett par svarta ughs o lite fina underkläder på Cubus. Inhandlade även en dunk vitt vin med det trevliga namnet *Tre apor*:)) Efter det så gick vi på Kaffestugan o handlade lite gott kaffebröd innan vi begav oss hem till mamma på lite kaffe. Väl hemma så satt vi bara o väntade på att Stoffe skulle sluta jobba. Vi skulle nämligen även följa med dem till Falun o byta bil. Sent ute var vi så det gick i rackarbajsarfart till Falun må jag säga. Inte så kul med tanke på isgatan som låg blank som en spegel. Jag brukar inte vara rädd när jag åker bil men det var jag idag kan jag lova. Som tur var gick allt bra, så nu är vi hemma igen med en *ny* fin bil. Resten av kvällen blir det väl till att kika lite på TV o sen sova i tid. I morgon är det dags för städning igen...o så har jag lovat Annelie en god köttfärssås:) Ha de gött vi hörs snart igen...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar