söndag 24 oktober 2010

Lite Guds ord.


Hej!

Ja då han man avverkat denna helgs arbetspass då. Vad jag vet så är jag ledig tills på fredag då jag jobbar natt igen:) Nattens jobb gick även det jättebra, men har sovit till o från. Avslutade mitt pass med att gå på Gudstjänst med S. och vårdtagaren. Vet inte när jag var i kyrkan sist. Men jag måste säga att det var en underlig mässa. Döm om min förvåning när t.o.m bönen *Fader vår* är omgjord:( Fick mig även nån droppe vin o en liten bit bröd eftersom det var nattvard:) Av förklarliga själ så är jag jättetrött, inte i kroppen men i huvudet. Känns nästan som om man är lite smålullig. Men jag har faktiskt tagit mig en rejäl powernap på em...skööönt. Min älskade Therése har kommit hem från Sicilien välbehållen med:) Ska väl ringa henne i veckan o höra hur de har haft det på sin minisemester:) Nej nu blir det soffläge en stund o kika lite på dumburken.....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar