måndag 25 oktober 2010

Syjunta:)

Hej!
Inatt har jag då sovit som en klubbad oxe. Vaknade strax före åtta o gick upp. Efter första koppen kaffe så tog jag hand om disken som jag lät vara igår efter den sena maten:) Plockade lite o sen kom Annelie hit. Hon letade fram nåt garn o skulle så stort börja att virka en liten gardinkappa....MEN det slutade med en grytlapp:)) Vi satt väl här o handarbetade nån timme innan hon for iväg o handlade. Tänkte följa med men jag kände ingen lust för det så jag skickade med henne lite pengar så hon kunde köpa ett par mjölk åt mig:) Ikväll har vi inte gjort nåt annat än att kika på tv:n typ. Tänkte snart lägga mig för jag ska eventuellt följa med Alexandra på stan i morgon o shoppa lite:) Få se om jag kanske följer med dem till Falun för att byta bil med. Kan ju vara kul o komma utanför Moras 50-skyltar nån gång. Ja just ja...fick en liten överraskning med posten idag....lönekuvert:) Jag trodde ju de hade glömt o lämna in min lönerapport för september (8.5 timmar), så jag tyckte att det spelade ingen större roll, kunde ju lämna in den med den här lönerapporten ist. Men den hade tydligen kommit in för jag fick en liten slant för de timmarna;) Det blir ju desto mer nästa gång....Nej gott folk nu väntar nog snarklådan tror jag....hörs i morrn...

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar