onsdag 20 oktober 2010

Sticka sticka...:)


Hej!

Fy tusan vilket skitväder det var igår. Det regnade o blåste hela dagen lång, så då kunde man med gott samvete sitta o sticka:) Men får nog lugna ner mig lite med den nu om den ska räcka ett tag. Måste ju ha nåt o göra på jobbet när jag gjort färdigt mina plikter:) Sitter redan o kikar på en ny stickning. Denna gång blir det nog bebiskläder:)) Har även fått ett önskemål på en halsduk av Tessan. Apropå Tessan så åker hon o Johan till Sicilien idag:)) Det var superduperbillig resa och jag hoppas verkligen hon får det varmt o skönt. Jag vill oxå men man får väl vänta tills nästa årsskifte då vi reser till Thaliand för att hälsa på Mickes bror Peter:) Nu ska jag ställa mig vid diskbänken tänkte jag o sen får Micke dressera snabeldraken en sväng. I morgon blir det ev. fortsätta att städa hos mor om han inte får för sig nåt annat o sen på fredagmorgon kör mitt lååååångpass igång...:) Ha en underbar dag ....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar