torsdag 11 november 2010

Vinter..


Hej!

Ja nu har då snön kommit och man kalla det för vinter:( Hatar vintern det enda positiva är väl att det blir lite *mjukare* o ljusare ute. Vad har hänt sen sist då? Inte mycket alls. Micke for aldrig iväg till Gävle i förrgårkväll p.g.a. snöovädret men de åkte iväg igårkväll ist. Pratade med honom kvart i två inatt o då var de på väg o åka hem därifrån...jaja tänkte jag då är han väl hemma runt fyra. Vaknade tio i sex o sängen var fortfarande tom. Jävlar va rädd jag vart. Var bombsäker på att det hänt nåt. Ringde så klart direkt o frågade var dom var och det visade sig att bilen de bytt till hade havererat....skitbil alltså:( Mitt i ödeskogen la den bara av o det var minus fem grader ute. Ödet visade sig sen från sin bästa sida när de stoppade en bil som skulle till Mora:) Så han kom väl hem runt sju i morse. Men jäklar i min lilla låda va rädd jag vart först. Idag skiner solen o det är bara minus två ute:) Ska nog dra på sig ordentligt med kläder o ta en promenad tänkte jag. Resten av dagen ska jag nog ägna mig åt att sy ihop Jacks tröja o sen sätta mig med min dotter o kolla igenom katalogen på Garntjänst o beställa en ny stickning. Få se om det blir en tröja åt henne eller bebiskläder. Måste knåpa ihop en halsduk åt Therése oxå. Hittade en fin sådan som man ska sticka med storlek 30 på stickorna så det lär väl bara ta en pisskvart o göra den:) Näää nu ut i det fina vädret....

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar