söndag 28 november 2010

Första advent






Hej!

Första advent idag:) Jag tycker det är så mysigt med alla stjärnor, stakar o ljus som poppar upp här o där i alla fönster.
Jobbade inatt vilket gick bra förutom att jag har sovit som en kratta. somnade nog inte förrän runt halvfem o vaknade sex av en jäv*a rethosta. Gick upp o vände, gav medicin o kopplade sond, satt på kaffe o la mig en *liten* stund till för att värma mig...frös som bara den. Blev piggare efter kaffet o lite varmare med:)
Idag blir det mysdag, tänker inte gå på julskyltningen, för då fryser jag väl ihjäl fast man bylsar på sig. Näää kokar pepparrotskött nu o sen blir det väl till att titta på *ensam mamma söker*. Måste även kolla på TV4play på Robinson, som jag missade i torsdags.
Måste även berätta om kattungen...Mario är så jäkla härlig. Han tror nog att det är hans bebis. Så fort Freja ska äta eller nåt sånt så är han in i holken i klöspelaren o plockar ut ungen. Igår kom han fram till mig med den o la den i knät. Kan lova att han har fullt upp nu som barnvakt:)) Nej nu ska jag gå o kika på lite TV o ev. slumra en stund innan maten.....i morrn upp sex..

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar