söndag 21 november 2010

Lugn helg.


Hej!

Hoppas ni alla har haft en bra helg. Själv har den varit lugn o skön. På fredagkväll kikade vi så klar på Idol och äntligen åkte Weise ut, det var då verkligen på tiden. Jay vinner hela rubbet o gör han inte det så ska jag äta upp min mössa. Jäklar i min lilla låda va bra han gjorde Madonnas *Like a prayer*:)
Igår hände det inget alls egentligen. Satt bara här hemma o slöade o väntade på att få gå iväg till jobbet för ett nattpass. Kikade med min vårdtagare på *Dansbandskampen* igår o h*n formligen jublade när Larz-Krizters uppträdde. Det är nog en av de största idolerna tror jag:) Även i morse när jag höll på att ge medicinerna så vart det ett jubel. Jag har nämligen *Carina* som väckningssignal på min mobil och hade väl inte stängt av återkommande larm rätt så den började ju spela i fickan mitt i allt:) Eftersom jag har massor av låtar med dom på mobilen tröck jag igång spellistan o lät det gå. Jag kan lova att det var en som låg o lyssnade i sängen med ett belåtet leende på läpparna:)) Idag vart det till att gå på gudstjänst igen med. Rätt rofyllt i kyrkan men jisses va tomt det var på folk. Kommer säkert att gå dit igen om två veckor o då kan det ju vara rätt mysigt eftersom det är i juletid,
Klart nåt ska krångla oxå. Vi vet inte riktigt hur vi ska ta oss ner till E-tuna på osndag:( Behöver ju en bil som man kan fälla baksätet på o få in lite prylar i bakluckan. Men det lär ju ordna sig på nåt vis. I värsta fall får vi väl hyra en.
Nej nu ska jag nog gå o krypa ner i soffan en stund tror jag. Är rätt trött ikväll efter en natt med dålig sömn. Jobbar inte förrän på fredag några timmar igen nu o sen som vanligt lördagnatt:) Ska även på personalmöte på tisdag. Så godnatt folket sov sött..

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar