måndag 29 november 2010

Kallt


Hej!

Usch va kallt det är ute:( Vintern är INTE min årstid direkt. Gick upp runt halvsju i morse för att bege mig ut till jobbet. Hade sån tur aå att Marcus skulle jobba så jag fick åka med han både fram o tillbaka:) Gissa om jag har eldat idag. Ständigt påfyllning av ved i pannan, så när D. kom o löste mig fick han börja med att hämta in mer ved eftersom jag hade gjort slut på varenda vedklabbe. Fick väl upp värmen i huset lagom tills jag skulle åka hem:) Tur att vår lgh är så himla skön o varm iaf, så man tinade upp rätt fort när man kom hem. Resten av denna dag blir det bara till att slappa. Hoppas på sovmorgon i morrnbitti då man inte har haft någon sådan på en vecka nu. Jobbar igen på torsdag o då natt för att sen göra min sedvanliga natt på lördag. Tog på mig lite mer tider med idag:) Nej nu ska jag gå o ta mig ett varmt bad tror jag o sen krypa ner under duntäcket en sväng....Micke ska jag ställa vid spisen tror jag bestämt:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar