lördag 3 september 2011

Inget nytt

Hej!

Ett litet livstecken kommer här. Har i princip inget nytt att skriva förutom jobb. Har jobbat heldagar både onsdag o torsdag o idag gjorde jag några timmar på fm. Var så trött när jag kom hem så jag dök ner i soffan för att kika lite på friidrotten men somnade nästan på en gång:) Skönt var det kan jag lova. När jag vaknade ur min törnrosasömn efter ett par timmar så gick jag upp till min dotter för en kaffe o morotskaka...mums va gott det var. Var där uppe en stund o försökte även umgås med mitt älskade barnbarn men hon sov som vanligt:)

Ikväll har vi tittat på Maria Wern *Främmande fågel*, skitbra enl. mitt tycke. Konstigt nog så såg jag hela filmen utan att somna....otroligt:)) Vi har alla andra filmer nedladdade med, så det blir väl mer på söndag misstänker jag. Ska väl försöka hoppa ner i bingen snart för att sova. I morgon är det sovmorgon förhoppningsvis o sen vankas det ett nattpass igen. Efter det är jag ledig över en vecka vad jag vet just nu. Har lust o hitta på nåt då, får väl se vad som händer o sker.

Nej nu ska jag som sagt krypa till kojs med min Figge....som ni vet så är det min sängpartner sen en lång tid tillbaka....

Godnatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar