tisdag 30 augusti 2011

Lite jobb

Hej!

Nu har det dragit ihop sig lite jobb igen:)) Vilket inte jag tackar nej till. Jobbade igårnatt, vilket gick bra o idag ringde bemanningen o undrade om jag ville jobba dagpass på onsdag o torsdag:)) Kanoners med lite mer tider. Har även fått lite extrapass i september:) Annars har det väl inte hänt nåt spännande direkt. Meningen var att vi skulle kolla på *Hur många lingon finns det i världen* i går kväll, men jag somnade i soffan som vanligt:( Ska se den ikväll istället tänkte vi:) Mycket är det på TV som kört igång igen nu. Men program jag tittar på där är: Robinson, Hells Kitchen, Fångarna på fortet just nu. Men Idol börjar ju igen på söndag:)) Så mycket tv-tittandes blir det nu i höst kan jag lova:)

Det börjar att dra ihop sig för dop med. Den 17:de ska lilla Charlie Ivar Valentin döpas i Andreasgården. Kul att träffa dem igen. Tessan kommer tyvärr inte hem, det är ju en bit o åka från Göteborg och hon har nog fullt upp då med att inreda sitt o Johans nya hem:) Alexandra o Marcus har nog oxå bestämt dopdatum o plats nu. Just nu verkar det oxå luta åt Andrasgården o dopet blir på första advent för lilla Thea Izadora Felicia:)) Hon den lilla tösen växer så man ser det nästan varje dag. Fäster blicken bra nu och har en massa fyr för sig hela tiden. Men snäll är hon verkligen. Inatt sov hon mellan 23.00 - 06.30 o efter tuttningen somnade hon om o sov till kvart över tio...Hon är ju mycket mer vaken på dagarna nu med:)

Nej nu ska jag gå o äta. Micke står för matlagningen idag o det bjuds på fiskpinnar, potatis o hollandaissås. Sen efter det blir det först Robinson o efter det film....ska även plöja igenom Maria Värn-filmerna o sen ska vi se om vi hittar. Den som dräper, några danska filmer som ska vara bra...

Tjingeling så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar