söndag 28 augusti 2011

Söndag igen.

Hej!

Ja då var det söndag igen då. Veckor rasar iväg i en väldig fart.

I fredags var det full rulle:) Först så följde jag med Alexandra till tandläkaren, för att passa lilla Thea. Det gick hur bra som helst:) Därefter var det bara att åka hem på en gång o fixa i ordning brunchen och invänta min son o mor. Jättetrevligt att träffa honom igen:) Satt o pratade en bra stund innan det var dags o bryta upp. Då åkte jag, Micke o Alexandra ner på stan en sväng. Gick där o strosade o inhandlade ett par gympadojor o lite god mat+vin:) När vi kom hem igen så brassade jag på lite pepparbiffar med klyftpotatis o pepparsås o så slank det ner några glas vin, gott var det kan jag lova:)

Igår var det lugna gatan här, kollade på friidrotts-VM innan jag stack iväg o jobbade mitt nattpass. Sov rätt bra inatt o kände mig utsövd när jag vaknade halvsju i morse. När jag kom hem bjöd Alexandra på frukost:)

Har även idag kikat på VM, men slocknade i soffan som vanligt. Vaknade av telefonen o det var bemanningen som undrade om jag kunde jobba inatt med. Klart jag kan:)) Så nu ska jag hitta på nåt o äta, sen vila en stund till innan jag ska iväg. Ja det var väl de sista dagarna i snabba drag.....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar