fredag 12 augusti 2011

Fredag igen.

Hej!

Ja då var det redan fredag igen:) Helgen blir lugn och eventuellt ska jag vara chaufför till Älvdalen i morgon.

De lediga dagarna har jag pysslat rätt mycket här inomhus. Men igår kväll följde jag med Micke o Björn ut med båten för en härlig fisketur på Siljan. Det nappade hela tiden o vi fick sammanlagt 24 fiskar till katternas förtjusning:) Det var så underbart skönt o komma ut en sväng. Få se om det blir nån mer tur under helgen kanske. I morgon ska jag även träffa Tessan som kommer hem:)) Underbart o äntligen få träffa henne igen. Har en tanke på om man ska åka till Gbg o hälsa på dem nu när de snart flyttar.

Idag är det lugna gatan här, sov rätt länge efter en sömnlös natt med sendrag i ena låret...ajajaj va ont det gjorde. Så hittills idag har det inte varit många knop direkt. Kom nyss ner från Alexandra efter en fika o lite gos med finaste Thea. Vilken unge de har fått....skriker aldrig o sover hela nätterna förutom när Alexandra får väcka henne runt 4-5 för lite tutte:)

Nej nu ska jag nog gå o laga lite mat....idag blir det Alex goda pastasås o tagiatelle till det....

Ha en trevlig fortsatt helg...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar