söndag 14 augusti 2011

Trevlig lördag.

Hej!

Igår var det en riktigt trevlig dag. Allt började med att Alexandra ringde o väckte mig redan halvnio o undrade om jag ville komma upp o äta frukost:)) Klart man ville det, så det var bara o slänga sig i duschen, göra sig klar o gå upp dit:) Åt en lång mysfrukost tillsammans o efter det gosade jag så klart med finaste Thea samtidigt som vi inväntade Tessan. När det ringde på dörren gick jag o öppnade o höll på att tappa hakan. Vi sa nämligen precis innan -Undrar vad hon har för hårfärg och frisyr nu? Och i dörren möttes jag av en blondin med en urläcker frisyr.....Hon hade även en lång lilamönstrad klänning på sig:) Hon är så fin min flicka:) Vi satt o pratade ett bra tag och så klart myste Tessan massor med lilla Thea:) Efter det så åkte vi ner på stan, vi för att träffa Marcus syster Linnéa som var här o hejade på sin karl som körde cykelvasan och Therése skulle träffa några gamla kompisar. Strosade runt nere på stan nån timme innan det var dags o återvända hem.

På kvällen åkte vi ut till Björn för att vara chaffis upp till Älvdalen i hans militärjeep....Men ärligt talat fy fan vilket rappel till bil, eller bil o bil vette tusan vad jag ska kalla det för. För det första höll jag inte på att ta mig upp i den eftersom den är så hög. Väl uppe så nådde jag nästan inte ner till pedalerna o sen hade den stans största ratt. Hål i plexiglasskivorna o den hoppade o for. Bromsarna funkade knappt heller, så jag parkerade den igen o sa att om han ville till Älvdalen skulle vi ta hans Volvo ist. Det var väl lite tjat om jeepen, men till sist gav han med sig. När vi kom in i början av Älvdalen var det jordens kö så klart o vi sniglade oss fram. Då hade jag sån tur att en kompis till Björn ringde o sa att han kunde köra ist. Vi vände kosan hem mot Mora igen:) Jag åkte hem men Micke följde med tillbaka upp dit. Tror inte han kom hem förrän halvfem i morse.

Idag vet jag inte vad som händer. Funderar på att göra klart Alexandras rum idag när man inte har nåt annat inplanerat. I vilket fall som helst ska jag ha mig en kaffe nu ....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar