måndag 1 augusti 2011

Grattis min älskade Jack.

Hej!

Idag fyller min underbara trollunge Jack hela fyra år:)) Det var ju inte längesen han var en liten bebis ju. Vi ska iväg på barnkalas på em. o gratta med paket så klart:) Kul att de är här uppe när han fyller, men i morgon åker de tyvärr hem igen:( Men vägen dit är ju inte allför lång, så jag har en tanke på att åka ner o hälsa på när det blir lite lugnare på jobbet.

Först nu ska jag väcka min kära sambo som är helt frälst i sin kudde o har väldans svårt för att gå upp i tid. Men vi ska åka upp till Noret o handla samt köpa lite presentpapper o han gillar ju sånt, så det är nog ingen större svårighet o få upp honom idag:)) Sedan kommer vi väl att kalasa o busa ända tills det är dags o åka o jobba ett nattpass igen.

Gårdagen gick i lugnets o sovandets tecken. Sov knappt något alls på jobbet natten innan så jag var helt slut igår. Låg vaken i princip till o från hela natten med min värkande rygg o varmt var det med, fast fönstret stod öppet. Ryggen känns lite bättre idag o armarna kan jag lyfta högre. Misstänker att jag fick en låsning i bröstryggen när jag halkade i fredags.

Näää dags för en morgonkaffe med Alex o sen invänta att Micke har gjort sig klar då...

Ha en toppendag denna första dag i augusti..

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar