tisdag 16 augusti 2011

Jultankar

Hej!

Idag har min älskade Tessan åkt tillbaka till Göteborg:( Synd att mina kära bor en bit bort o Göteborg är ju inget man hastar ner till på nån timme direkt. Pratade lite om Jul idag. Angelica o Kenneth kommer att vara hemma i Eskilstuna den här julen. Vi är ditbjudna hela konkarongen, men tror inte att vi åker. Tessan kommer att fira där om hon blir ledig och hur Joachim ska göra det vet jag inte riktigt. Ska man åka ner dit över Jul, vill man ju vara där i några dagar både före o efter. Men vi måste ju packa o förbereda oss för resan och det blir nog mest stress om vi ska åka ner tror jag. Alex o Marcus vet inte heller hur de ska göra än. Men det lär nog ordna sig på nåt vis ändå sent om sider. Klart man vill fira med alla sina nära o kära.

Lilla Thea växer o frodas. Nu har hon gått upp till nästan 3800 gram:) Snällare bebis får man nog leta efter. Hon äter regelbundet och det kan gå upp till nästan sex timmar mellan målen. Men hon är ju nöjd med livet o går upp som hon ska. Kanon att hon sover nästan hela nätterna:) Lik sin mor o även far tydligen:)

Nu har vi äntligen fått arslet ur vagnen o torkat av alla golv här och lagt på de rena mattorna. Känns skönt som f-n:) Tror jag ska ta o sätta mig ute en stund nu o handarbeta lite innan det är dags för mat. Idag blir det korv o stuvade mackisar...det finns ingen som gör det så gott som Micke:)

Men först lite kaffe i vanlig ordning.....

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar