torsdag 18 augusti 2011

2 och 10 veckor

Hej!

Skrämmande vad tiden rusar iväg. Nu är mina två minsta trollungar två och 10 veckor gamla:) Snobben har varit borta i åtta veckor:( Fortfarande är saknaden enorm o den kommer aldrig att gå över. Nu äntligen står han i den helt färdiga urnan här i bokhyllan, vi hämtade brickan med hans namn på idag.

Annars har det väl inte hänt så värst mycket sen sist. Idag var vi iväg o handlade lite. Var in på djurmagasinet o försåg oss med mer kattsand, märgben och hundgodis. Köpte även sköldpadds- och fiskmat. Nej jag har inte skaffat sköldpadda, men Annelies son ringde o undrade om vi kunde handla det åt honom. De har ett monster vid namn Tant som simmar runt i ett akvarium eller är uppe o tuffar runt. En elak jäkel som bits...huuuaaa. Willys, Dollarstor o ICA Maxi fick även besök av oss. Väl hemma igen fixade jag i ordning en hemgjord pizza. När vi hade ätit ringde Alexandra o undrade om jag ville följa med henne o lilla Thea på en kvällspromenad. Så klart jag ville det:) Kom hem för en stund sen o nu håller jag o Micke på o spelar det nya kinectspelet vi fick i veckan *Carneval*...ett tivolispel som hittills är skitkul. Har nyss ridit på en gris vilket gick mindre bra....

I morgon finns det inga planer alls för vad dagen ska innehålla, skönt det med ibland. Vem vet kanske blir det Bliktpunkten o lite dans:) Sen på lördag vankas det jobb igen:)

Nej nu hojtar Micke på mig...dags o kasta ringar tror jag.....

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar