måndag 15 augusti 2011

Mysmåndag.

Hej!

Ja idag har det varit en riktig mysmåndag trots det höstlika vädret:) Gick upp runt halvåtta o gjorde mig i ordning för lite jobb några timmar. Efter det så åkte jag direkt ner till mamma för att invänta Alex, Marcus, Thea o Tessan. Hade sån tur när jag kom dit så jag fick äta lunch, utsvulten som jag var:) Vi satt några timmar o pratade lite o myste innan det var dags o bryta upp. När jag kom hem så vilade jag en stund. Sedan har jag faktiskt suttit med mitt handarbete mest hela dan. Måste ju det om det ska bli klart nån gång;)

Nu är resan till Thailand bokad o klar. Den 27/12 kl. 18.05 lyfter vi från Arlanda och återkommer den 12/1:)) Som tur var så bestämde sig svärmor o Martin för att vara hemma över Jul och åka med oss istället. Bra det annars vet jag inte vart vi hade hamnat:) Ska verkligen bli spännande o skönt med ett avbrott mitt i vintern för lite sol, bad, snorkling och goda paraplydrinkar:))

Nej nu ska jag nog gå o koka mig en kopp thé o sen dyka ner i soffan för lite film....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar