onsdag 3 augusti 2011

Trött som fan

Hej!

Usch va trött jag har varit den här veckan hittills. Sover SÅ dåligt på nätterna. Ont i ryggen o sen är det så jäkla varmt...puh! Men man ska väl inte klaga nu när solen kikar fram en hel del:) Snart har vi den där hemska vidriga vintern här:(

Igår var vi då på Jacks fyraårskalas, vilket var väldans trevligt. Jisses va paket han fick:) Radiostyrd stor båt, radiostyrd stor bil, fyra spel till Nintendo DS, barnresväska på hjul, doktorsväska, basketkorg + boll, digitalkamera o säkert en massa mer jag glömt bort:) Men trevligt hade vi o tyvärr går ju tiden alldeles för fort då så vips var det dags o åka hem för att svira om o sticka till jobbet. Det vart så stressigt när jag slutade. Hade klipptid hos Jenny som öppnade sin egna salong hemma i Långlet i går, Färggatan - Din frisör heter den. Jag är verkligen supernöjd med henne som frisör:)) Skönt o få håret klippt nu, jag har ju gått o väntat på att hon ska slå upp portarna:) Efter det var vi hungrig, så vi intog lunch på Ljungbergs sportbar. Jag åt toast med oxfile, hemgjord bea o en himla massa grönsaker...Micke förtärde en stor lövbiff med pf. Gott som bara den var det:) Väl hemma så tog jag mig en powernapp, eftersom jag inte sovit så många timmar inatt heller. Tänkte åka o bada sen, men så klart började det att mullra så vi struntade i det.

I morgon ska vi åka o hämta våran älskade Snobben. De ringde idag från vet. och träurnan hade kommit o de hade gjort i ordning den. Men brickan med hans namn kommer inte förrän i slutet av månaden. Men huvudsaken vi får hem honom nu tycker jag. I morgon är det sex veckor sedan han somnade in vårt hjärta. Sen måste jag väl även åka förbi o visa upp bilen på besiktningen. Nya avgassystemet är ju nu på plats o förhoppningsvis så ska det väl inte bli nå mer rep. på bilen nu på ett tag. I morgon måste jag även försöka o städa av lite här hemma. Har ju inte blivit så mycket gjort eftersom jag jobbat mycket. I morgonkväll vankas det ett nattpass igen, hoppas på bättre sömn då.

Alexandras mage växer o växer. Tycker inte den kan växa just nå mer utan att spricka nu. Tycker synd om henne nu faktiskt. Hon har ju kraftiga förvärkar o få springa på toa hela, hela tiden. Blodtrycket är fortfarande högt o hon är rejält svullen både här o där. Men slemproppen har iaf. gått så det kanske inte är så där väldigt långt kvar nu. Annars hoppas jag att de sätter igång henne snarast.

Nej nu är det dags o försöka o sova lite....

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar