måndag 22 augusti 2011

Jävla idioter

Hej!

Jobbade inatt o sov knappt nåt alls. Det berodde inte på min vårdtagare för han sov då gott. Jag låg o vred o vände på mig hela natten tror jag o en timme innan klockan ringde halvsju då somnade jag så klart. Så idag är man trött av förklarliga själ....först krogsvängen på fredagen o sen ingen sömn inatt:(

Fick höra i morse att det varit bråkigt igen här på Klockarhagen:( Det finns en viss person här som måste hålla på. Tydligen var det både knivskärning på en tjej och misshandel av hennes granne. Förstår inte att sådant pack får springa lös:( Men det är ju så i vårt samhälle tyvärr att de som är missbrukare eller kriminella åker genom livet på ett bananskal för våra skattepengar. De får lägenheter och pengar genom soc. Men en vanlig normal människa får fan ingenting om det skulle behövas. Nej i morgon ska vi ringa till Mora Strand och ifrågasätta det här. Det har varit lugnt i det här området några år nu sedan de fick bort missbrukarna här i från, men nu har ju soc. några lägenheter här igen där de placeras i. Fruktansvärt att blanda sådant klientel med barnfamiljer tycker jag. Man vågar ju inte släppa ut ungarna i lekparken längre och man törs knappt gå ut själv. Men blir det ingen ändring så får de väl skaffa oss andra som inte vill ha det så här någon ny stans att bo.

Annars har det väl inte hänt så mycket. Var upp till Alex ikväll o fikade och som vanligt så hade Marcus bakat en kaka till det:)) Han är ju bagarbarn:)

Nej nu ska jag nog gå o krypa till kojs. Är ledig några dagar igen nu. Men i morgon blir det väl en lättare städning här igen. Tyvärr blir det ju rätt mycket hår efter våra djur.

Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar