måndag 8 augusti 2011

Lite ledigt.

Hej!

Ja nu är jag faktiskt lite ledig här framöver. Har nått pass då o då iaf:) Kan vara skönt med lite småsemester nu efter en intensiv sommar. Pratade med min kryssningskompis igår o vi ska nog få till en kryssning här inom ett par veckor tänkte vi:)) Sista chansen o åka nu för i höst eller vinter vill iallafall inte jag ut på böljan o guppa runt.

Var naturligtvis upp o gosade lite med Thea igår igen:) När jag kom upp låg hon på skötbordet för bajsblöjsbyte. Alexandra skulle hämta nåt o då passade jag på o lyfte upp hennes huvud lite för att jolla som mormödrar gör:)) O vad tror ni hon gjorde då....jo tog i för kung o fosterland o bajsade lite till...samt kissade och naturligtvis så riktade hon strålen rakt på mormors tröja:)) Så nu har lilla sötnöten kissat in sitt revir:) De var till Falun igår igen för att kolla hennes gulsotskurva. Men nu har den planat ut så det ser bara bra ut:) Idag är det dags för PKU-provet och inhandling av bröstpump:)

Tänkte ju ta mig en rejäl sovmorgon idag men som vanligt vaknar jag före tuppen nästan. Gick upp runt halvsju o satte mig vid datorn en stund. Kikade på lite jobb och fick för mig att skriva om mitt CV och personliga brev. Mina gamla ligger ju på den trasiga hårddisken. Så nu har jag suttit här o plitat i ett par timmar och fick tll slut till det. Tänkte jag skulle se om jag hittar nåt mer vick eller nån halvtidstjänst o kunna fylla upp mitt vick med.

Idag ska jag börja o röja här tänkte jag. Bäst o passa på nu när man är lite ledig. Vem vet det kanske blir till att mormor får rulla lite barnvagn idag med om vädret tillåter.....Men först kaffe för tusan....ha en bra dag...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar