torsdag 25 augusti 2011

Några dagar sen.

Hej!

Legat rejält på latsidan så jag har inte ens bloggat:) Men nu kommer några rader iaf. Det har inte hänt nånting speciellt alls hittills den här veckan. Alexandra o Marcus har varit i Mjölby och hälsat på men kom hem igen nu på em:)) O klart fick man lov att gå upp o gosa med lilla Thea en stund. Har även varit iväg o storhandlat mat idag på Willys, det var så illa att råttorna grät i skåpen. Men nu är det knökfullt både där o i skafferi o frys igen:)

I förrgår kväll när jag kom in i köket tyckte jag att det var så kallt där inne. Tände lampan o såg då till min förvåning att vädringsfönstret stod på vid glänt. Jahapp då var katterna ute då tänkte jag o mycket riktigt var de de..allihop:( Micke gick ut o fick tag på Freja som satt i busken under fönstret. Obelix är ju rätt van att vara ute så han kom efter en stund. Lite senare jamade det igen o då var det Tarzans tur att hitta hem. Men Herkules har vi än inte sett skymten av:( Få väl se om han dyker upp.

Nej nu ska jag gå o fixa en paj tills i morgon då vi ska äta brunch uppe hos Alex o Marcus. Min älskade son kommer o hälsar på:)) Ha en fortsatt bra dag...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar