tisdag 9 augusti 2011

Ingen energi

Hej!

Måste börja med att erkänna att det vart inte mycket gjort igår. I vanlig ordning fick jag ju tjata o tjata på att min kära sambo skulle masa sig ur sängen. Klockan gick o var nog runt tolv innan vi kom ut för att handla lite mat:( Åkte upp på Willys först o därefter åkte vi ut till veterinären för att hämta hem vår älskade Snobben. Så nu står urnan här i bokhyllan. Fy fan rent ut sagt vad tiden rusar på, i morgon är det sju veckor sedan vi tog bort honom:.(

När vi kom hem igen bjöd Alex o Marcus på lite kaffe, så vi var upp dit en sväng. Efter kaffetåren hade jag tappat både all lust o energi för att göra nån nytta, så det blev en slappardag. Men det kanske var välbehövligt med tanke på veckan som gått:)

Har vaknat tidigt som vanligt o nu ska jag verkligen köra igång tänkte jag....lite hög bra musik kanske får själen att vakna till liv o städlusten infinna sig. Och inte att förglömma en stor balja kaffe ;)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar