fredag 23 september 2011

Piggelin nästan


Hej!!

Ja det vart ingen mer feber o värk i kroppen. Trodde jag skulle bli förkyld eller nåt men inget sånt heller känner jag av. Lite seg o hängig är väl allt. Det har inte blivit så mycket gjort här hemma p.g.a. det. Har sytt lite o sen har vi mest softat.

I förrgår var vi upp till Annika o köpte tillbaka våra gamla tvspel hon köpte av oss för nåt år sen. Det finns ju inga roliga nya spel tycker jag så jag ville gärna ha tillbaka dem:) Så nu kan jag spela favoriterna *Ratatouille*, *Gudfadern* o en del andra)

Idag var vi iväg o spände fläktremmen ÄNTLIGEN:)) Den har gnisslat ett bra tag o i förrgår vart vi stående nere på stan med en stendöd bil. Nu är den iaf. fixad:) Ska snart äta lite o idag blir det helstekt fläskfilé med pf och gorgonzolaostsås...mums. Efter det ska jag åka iväg o jobba natt igen:) Morgondagen har jag lite planer på faktiskt. Funderar på om vi ska gå ut o äta jag o Micke o sen gå på hockeyn, Mora möter ju ärkefienden Leksand:) Har inte varit på hockey på säkert tre år nu så det är nog dags. Bäst o passa på när jag är ledig en lördag för en gångs skull:) Efter det kanske det blir Ljungbergs som får sig ett besök.

På måndag ska jag iväg mot rättvikshållet för att träffa brukaren med fru som jag ska jobba hos den 8:de oktober. Spännande...bara att hoppas på att få in en fot där med. Det vore perfekt det....Nej nu ska jag vattna min fyrfota vän som för tillfället står på tre ben av pinknödighet....ha en bra helg mina vänner för de tänker minsann jag ha...

Kram?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar