tisdag 27 september 2011

Pinsamt

Hej!

Skulle ju jobba idag några timmar från halvåtta. Runt tio i sju talade Micke om för mig att fläktremmen hade gått helt av så jag kunde inte ta bilen. Cykelnyckel är bort så den kunde jag heller inte ta. Fick lite halvt panik o kollade busstiderna. Jag skulle inte hinna i tid om jag tog bussen, så det var bara o ringa taxi:( Taxin kom i tid o när jag skulle betala så funkade inte mitt kort:( Fan tänkte jag, hur ska det nu gå?? Men det var en snäll chaffis så han sa att jag kunde komma o betala när jag slutade nere på stationen ist. Tur det, men nog kändes det pinsamt allt. Jobbade bara till halvelva o Alexandra var så snäll o hämtade mig. Matte undrade om vi kunde köpa kattsand o komma bort med så vi gjorde det först. Stannade även till vid Dollarstore där hon skulle köpa en termometer. Åkte sen o tog ut pengar för att betala min skuld till taxi:)) När vi kom hem vart det en fika o lite gos med Thea som vanligt. Jäklar vad hon växer ungen:)) Satt o pratade lite om att överraska mamma i morgon o komma dit o bjuda på lunch o umgås några timmar. Men först har hon lovat att köra mig på en träff hos en jag ska jobba åt den 8:de oktober. Min bil kan ju inte bli lagad förrän på torsdag. Den här veckan verkar bli rätt knökfull med olika saker...I morgon intervju o sen mamma. På onsdag måste jag städa här..torsdag ska vi fixa bilen o på fredag jobbar jag hela dagen o på lördag jobbar jag natt....Men tur man har nåt o göra istället för att klättra på väggarna iaf:)) Måste även tillägga att det kostar på att ligga på topp. Är fortfarande sliten sen lördagens partajande...:)) Nej nu lite mat o sen tv för hela slanten....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar