tisdag 6 september 2011

Lite shopping


Hej!

Ja jag följde då med Alexandra ner o shoppade lite åt Thea igår då. Var väl ut o in i affärer ett par timmar innan vi åkte hem till mamma för en liten visit:) Hon blev jätteglad när vi kom, men lilla fröken bara gäspade o somnade om (som vanligt):) Väl hemma så plockade jag lite här o sen kom då den stor frågan....Vad ska vi äta idag? Varken jag eller Micke hade någon inspiration, så det fick bli Babs idag igen:) Vi har ju fått en massa rabattkuponger som ska utnyttjas tänkte vi:)

Kvällen gick åt att titta på tv. Idol så klart o sen måste man ju titta på de blåsta kärringarna i Hollywood. Funderar på hur man kan bli så jävla blåst egentligen. Prinsessklänning på hunden o löshår på svansen....jaja....Efter det gick upp till Alex o Marcus för den nästan tradionsbundna kvällsfikan med tillhörande nybakad kaka. Igår var det morotskaka igen...men den är ju för god:) När vi fikat klart gick vi hem o tittade på en sjukt bra film. *Den som vakar i mörkret* med Irene Huss. Den var riktigt riktigt bra o spännande. Meningen var att vi skulle titta på den purfärska *En man med litet ansikte* oxå men ögonlocken vart för tunga, så det får bli kvällens film:)

Nej nu ska jag koka morgonens första kaffe o rosta mig lite bröd. Sen blir det nog lite städ här idag innan jag ska iväg o jobba några timmar ikväll.....ha en superduperdag...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar