onsdag 28 september 2011

Full rulle


Hej!

Ja idag har det varit full rulle minst sagt o är fortfarande egentligen:) Gick upp o gjorde mig i ordning för att åka iväg o hälsa på en brukare som jag ska jobba hos endast den 8:de oktober. Det kan ju vara bra o få lite info. o även hitta dit:) Alexandra var så snäll o körde mig eftersom min bil inte kan fixas förrän i morgon. Var väl klar där runt tolv o då åkte vi förbi Willys o inhandlade lite mat vi skulle bjuda mamma på. Passade även på att slinka in o köpa nya remmar till bilen. Åkte sen hem till min mor o hon vart mäkta överraskad när vi kom o berättade att vi skulle bjuda på lite mat o umgås några timmar. Hon blev superglad över det kan jag lova. Det är väl inte så kul o sitta ensam så ofta hon gör:( Vi fixade i ordning Biff Greta o det föll verkligen alla i smaken. En bra rätt som går fort o göra, enkelt o det blir knappt nån disk + att den är jättesmaskig:)) Var där några timmar så hon fick umgås med lilla Thea. När vi kom hem var det bara o köra igång med städningen som jag var tvungen o fixa idag. Vi får nämligen hit en kille som ska installera ett nytt huvud till vår parabol i morgon o även byta kablar. Så det är verkligen full rulle här just nu. Jag har precis diskat o städat av i köket, Micke har hängt tvätt, vattnat blommor o gjort ren kattlådorna. Nu ska jag köra igång o damma av här o sedan lämnar jag över ansvaret för snabeldraken till min kära sambo. Skönt o få det gjort idag så man kan vara lite ledig i morgon. Ska upp i tid o köra ut bilen till Vinäs för att få de nya remmarna ditsatta, men sen ska jag bara slappa tänkte jag....jobbar ju hela dagen på fredag sen:)) Nej dags o lyfta på rövamentet igen..

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar