måndag 5 september 2011

Ny vecka igen


Hej!

Ja här rullar tiden på o vi med den. Måndag igen o jag är ledig vad jag vet hela veckan nu:) Det har inte hänt nåt speciellt eftersom jag jobbat, men den här veckan måste vi få arslet ur vagnen o hitta på nåt kul. Få se om jag o Marie kan ha en date nån kväll o dricka det där omtalade vinet vi pratat om i ca ett o ett halvt år:)

Jobbade natt igår o när jag kom hem gick jag upp till Alexandra för att kika på Thea. Alex tyckte att hon var så snorig o slemmig. Men jag möttes av en liten flicka som såg ut att må prima. Klart man blir orolig om det rosslar lite i de små, speciellt när det är första barnet. Slöade hela dagen sen o på kvällen tittade vi på Idol som äntligen börjat igen. Men tycker nästan synd om en del nu när Alexander Bard sitter i juryn:( Usch va elak han verkar att vara. Efter det kikade vi på två filmer. Först *Water for elephants*, en riktigt bra film som utspelar sig i cirkusvärlden runt 1930-talet. Sen tittade vi på *Kommisarie Späck* en helt sjuk parodi på Beck:) Den hade sina ljusa stunder:) Tänka sig att jag var vaken hela tiden...otroligt:) Därefter somnade jag som en stock o sov i ett svep ända tills halvåtta i morse.

Nu har jag nyss fikat o tanken är att jag ska följa med Alexandra ner på stan o shoppa lite. Hon ska handla lite åt Thea o även nåt åt sig själv lät det som. Själv så lämnar jag nog kortet hemma, har inte behov av att handla nåt mer just nu:) Har nog shoppat det mesta vi ska ha med oss till Thailand:)

Nej nu kanske man ska få på sig lite kläder...men först en dusch..

Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar