måndag 26 september 2011

Rolig helg


Hej!

Helgen blev precis lika trevlig som jag hade tänkt mig:) Jobbade ju natt i fredags o när jag slutade så for jag hem för att hämta karln o sen begav vi oss ner på stan för att inhandla lite gott drickbart o biljetter till hockeyn. Väl hemma igen så var det bara att korka upp för att hinna få i sig lite glykol innan vi drog ner på matchen. Drack ett par vodka/midori drinkar innan vi stack iväg. Matchen var underbart rolig o spännande o vi vann med 3-1:)) Skrek, hoppade o studsade så man var helt färdig när slutsignalen gick:) Vi gick sedan ner till Ljungbergs för att få oss lite i magen. Det blev varsin plankstek o en kall...mums va gott det var:) Snällaste Alexandra hämtade oss o vi var bara ut med Mario en sväng när vi kom hem för att sen gå in till grannen Marie-Louise som fyllde år. Där var det en massa roliga människor, som man inte träffat på länge. Var väl där nån timme innan vi hängde med dem ner på krogen igen. Tänkte gå på Ljungbergs igen men det var kö ända ut till gatan, så vi traskade vidare ner mot Wasastugan. Jag hade egentligen ingen lust o gå dit o man tänker på åldern, men va fan tänkte jag man kan nog ha kul ändå. O det hade vi kan jag lova. Det var inte alls så mycket smått där som jag hade trott. Tror klockan var kvart över tre när vi väl var hemma igen:))

Gårdagen var ju mindre rolig. Var så seg o hade jordens träningsvärk i benen. Men det kan det vara värt om man tänker på vilken rolig kväll vi hade. Inatt har jag sovit som en kratta. Har börjat att känna av en handled o det molvärker ända från armvecket o ut i fingrarna. Vet inte alls vad det är men har mina funderingar på om det kan vara karpaltunnelsyndrom. Idag vet jag inte vad som händer, känns som om det blir en lugn dag i dag med. Nej nu är det nog dags för att få på sig lite kläder o en kaffe kanske....

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar