måndag 12 september 2011

Helgen

Hej!

Ja denna helg vart väldigt trevlig till sist:) Hade ju inte räknat med att göra nåt speciellt egentligen. Men på kvällskvisten i lördags ringde Kenny o undrade vad vi gjorde. Han undrade om vi skulle spela lite spel o visst ville vi väl det. Knallade iväg dit o hade en jätterolig kväll/natt:)) Som vanligt går ju tiden fort när man har kul o det var inget undantag denna natt:) Kom inte hem förrän kvart över fem!!! Men roligt hade vi:))

Gårdagen var naturligtvis seg, så seg. Hade väl mest horizontalläge i soffan hela dagen. Kikade lite på TV o passade även på att unna mig en lång powernap:
Idag ska vi plocka lite här o tänkte ev. åka ner på stan o köpa mig en ny lampa till köksfönstret. Sen lär jag väl knåpa lite på mitt handarbete som ska vara klart tills på lördag. Grått o tråkigt är det ute så bäst o passa på o göra lite nytta inomhus.

Kom nyss ner från Alexandra där jag varit o druckit lite kaffe o gosat med Thea så klart. Idag ska lilla fröken på sitt första läkarbesök. Nej nu en påtår här hemma innan jag kör igång...

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar