torsdag 15 september 2011

Trevligt besök


Hej
Vaknade strax efter halvåtta i morse o gick upp. Precis när jag kommit ur bingen ringde telefonen. Klart man funderar på vem det är så tidigt, jag kisade på numret o såg vad jag trodde att det var Alexandra. Men se de var det inte. Hej det är Linda Gren hör jag i andra ändan o det tog nån sekund att koppla nyvaken som man va:) Det visade sig att hon, hennes mor o dotter var i Mora på ett ärende. Hon undrade om de fick komma o hälsa på o visst gick det bra. Jag o Alexandra har lärt känna dem för ett par år sedan när vi kryssat till Åland. Ringde direkt upp till Alexandra o berättade o hon var genast med på noterna. Hade ett par trevlig timmar med lite skitprat. Lite *drama* vart det med;) Enligt dem så snurrade det runt en massa polisbilar här omkring o sen såg vi hur polisen finkammade en bil på baksidan. De lyfte ta me fan ur allt ur bilen o gick igenom den. Nyfikna som vi var så vart det många rökpausar på balkongen...haha. Vet än inte vad det handlar om men har hört lite rykten. Efter att Gittan o Linda hade åkt så följde jag med Alexandra ner på stan. Hon skulle uträtta ett mycket viktigt ärende så jag följde med som barnpiga:) Gick sen runt o kikade lite, bl.a på skor innan vi for hem igen.

Nu ska jag slå in doppresenten till Charlie o sen blir det nog en kaffe innan jag börjar med maten...idag blir det stekt fläsk med stuvad vitkål. Ja det var dagens rapport om vad som hittills hänt....ha en fortsatt bra dag...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar