torsdag 29 september 2011

Härlig höst/sommardag


Hej!

Vilken underbar dag det har varit idag. 23+ o soligt:)) Ska tydligen bli lika i morgon med:)

Ja vi städade då här igårkväll o jäklar vad det gick undan:) Vi har bra teamwork jag o min karl. Skönt o ha det avklarat så man kunde koppla av idag. Gick upp vid åtta i morse o slängde på mig kläderna för att åka ut till Vinäs med bilen. Marcus var så snäll o följde med så han kunde skjutsa hem mig efteråt. När jag kom hem gick jag upp till Alexandra för att gosa lite med Thea när mamman skulle duscha. Hon låg i soffan klarvaken o sparkade i sin pyjamas när jag satte mig brevid henne. Åhhh va händer då tror ni. Jo ögonen blev annorlunda o hela ungen log.....första gången jag får ett riktigt medvetet leende av sötnötan. Klart mitt hjärta smälte<3 När jag kom ner igen så satte jag mig o broderade lite. Killarna kom som skulle fixa parabolen, så nu kan vi se alla kanaler igen:) På em ringde de o talade om att nu kunde jag åka Saab igen så det var bara o ta sig ut o hämta den. Få se hur länge den tuffar runt nu då. Ikväll blir det väl att kika på Idol o sen försöka att komma i säng skaplig tid. Jag jobbar ju hela dagen i morgon. Nej nu ska jag gå o se till maten....köttfärslimpa i morgon på beställning av min kära sambo....

Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar