lördag 10 september 2011

14 år


Hej!

Idag är det 14 år sedan min älskade pappa lämnade oss och jordelivet:( Tiden går men det känns som om det vore igår. Saknaden o tankarna går aldrig över och varje dag är det nåt minne som gör sig till känna. Tänk pappa om du hade fått se dina älskade barnbarn och speciellt dina tre barnbarnsbarn. Du hade avgudat dem precis som du avgudade oss. Tänk om du hade fått uppleva hur det bra det har gått för de du älskade mest. Jag brukar träffa många av dina vänner och alla blir förvånade när jag talar om hur många år sedan det var när du gick över till andra sidan. Alla tycker att det är nyss du var här hos oss. Saknaden går aldrig över men jag är så tacksam för alla vackra minnen av dig. Du var en underbar pappa, make o morfar. Hoppas att du vakar över oss och ser oss ändå. Du ska veta att vi alla älskar dig och saknar dig min älskade far. Du sitter säkert där uppe innanför pärleporten o kelar med Snobben nu, djur var ju oxå en passion du hade. Ja säg vad du inte tyckte om? Du var även väldigt omtyckt av en massa människor, för du hade ju en glöd för att hjälpa andra. Vi ses en dag .... sov gott Jag älskar Dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar