söndag 26 juni 2011

Regnig Midsommar

Hej!

Usch vilken regnig o kall Midsommar det vart i år:( Iofs spelar det ju inte mig nån roll eftersom jag har jobbat hela helgen i princip men ändå. På midsommarafton åkte vi iväg tidigt för att titta på Solleröloppet. Vi stannade till nere vid kajen så Mario fick ta sig ett litet dopp med:) Eller dopp o dopp, vi vill ju inte släppa han lös där nere så han fick gå i med Micke en liten bit bara. Efter det åkte vi upp till ICA Maxi o handlade lite gottis i matväg köpte även en present till Marcus. Tyckte för en gångs skull att jag var rätt fyndig när jag kom på den brijanta idén att köpa en elgrill till balkongen:)) När vi handlat klart så åkte vi direkt hem o gick upp för att fira honom. Satt väl där o fikade ett tag innan vi gick hem o fixade lite sill/lax-lunch. Vädret var så uselt så vi kröp ner i soffan tittade på alla avsnitt av *Sverige campar* o det höll på ända fram till sjusnåret. Sen var det dags för mat igen o vi gjorde det väldigt enkelt. Det blev grillad kyckling o potatissallad:) Laddade sen hem filmen *Trassel* o kikade på den. Det var kanonbra, en av de bättre animerade filmer jag sett tror jag. Så se den du som inte har hunnit göra det än! Skulle precis gå o lägga mig vid 1, när Mario började att stormskälla för det var nån vid vårt köksfönster. Jag tittade ut o såg min käre dotter med sambo. Marcus var väl inte helt nykter om man säger så o undrade om de fick komma in en sväng. O visst gick väl det bra:)) Dom var inte här länge utan gick hem o jag somnade som en stock.
Har kommit hem för en stund sen efter mitt dygnspass i Gesunda o nu jobbar jag i dygn i morgon med, men sen är jag ledig tills på lördag o då jobbar jag HELA helgen. Tänkte ju åka med Kerstin på en dubbelkryss, men har varken ork eller någon större lust till det nu när läget är som det är. Känner inte ett dugg för att ut o roa mig just nu. Så vi får se om vi hittar på nåt på hemmaplan ist.
Nej nu ska jag väcka min snarkande sambo sen får vi se vad denna dag har att erbjuda....

Saknar dig min bästa vän...tänker på dig varje minut.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar