fredag 24 juni 2011

Livet måste gå vidare

Hej!

Saknaden är enorm. Det är så tyst o tomt här hemma o ibland glömmer man bort att Snobben inte finns här längre:( Flera gånger kommer jag på mig själv o säga saker som - Har du gett Snobben medicin? - Vad gör hundarna då? osv....Men när saknaden känns för överjävlig tittar jag på alla kort på honom o luktar lite på halsbandet, gråter en skvätt o pratar med honom. Vi vet att han har det bra nu och leker med alla andra änglahundar där uppe.
Jag sov inte många timmar igår natt av förklarliga själ. Fick en insomningstablett av en vän, men jag tog den aldrig. Vill inte döva min sorg med medicin. Kom iallafall upp i tid o åkte till jobbet i Gesunda. Gårdagen rullade på och som tur var skulle en del ärenden uträttas och jag tyckte det gick rätt bra trots allt. Tankarna kom tillbaka när det vart kväll o jag skulle lägga mig. Men nu är det som det är och man får försöka att lära sig att leva utan min bebis. Det kommer att ta lång lång tid.
Är nu hemma igen från jobbet o jag, Micke o Mario ska åka iväg o kika på Solleröloppet en sväng tänkte vi, måste även handla lite mat o en present. Marcus fyller år idag nämligen:) Resten av denna dag vet jag inte vad som händer men den blir lugn iallafall. Ska ju iväg o jobba dygn i morgon med:))
Nej nu lite kaffe så man vaknar till liv.

Jag önskar Er alla en trevlig Midsommar:)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar