torsdag 9 juni 2011

Typiskt...

Hej!

Jäklar vilken energi jag hade igår:)) Städade här med en rasande fart o roligt var det med:) Höll mer eller mindre på hela dagen o feja. Vid halvelva igårkväll så fick jag för mig att jag skulle ut o plocka blommor. Sagt o gjort så plockade jag en jättefin bukett blandat med smörblommor, surblad, hundkex, timotej, prästkragar, midsommarblomster o blåklockor. MEN tror ni den fick stå i fred på köksbordet?? Nopp, Herkules o Obelix formligen älskade buketten o började att tugga blad:( I morse när jag kom upp så låg vasen på bordet o vissnade blommor överallt + vatten på både bord o golv....suck. Så att ha lite sommarfint här inne är bara en dröm:(
I morse gick jag upp tidigt för jag skulle köra Alex till tandläkaren. När jag skulle hämta henne vid jobbet så gick inte bilen igång:( Som tur var fick vi låna en annan bil så vi tog oss ner iaf. Stackars Alex ... ont som fan gjorde det även med massor av bedövning o nu om nån vecka ska hon rotfylla:( Men det måste ju göras även om det smärtar. När vi kom tillbaka till hennes jobb startade jag upp bilen med startkablar så jag tog mig åtminstone hem igen. Men den startar inte nu heller:( Måste väl införskaffa mig ett nytt batteri. Ja alltid ska det väl vara nåt.

Idag är det tänkt att vi ska plantera blommor på pappas grav. Kanske vi tar det på em. om Alex vill följa med när hon slutar o hälsa på morfar.

En väldigt rolig sak händer idag...lilla knyttet kommer hem från bb:)) Det verkar som om de bestämt namn med, Charlie:) Är så nyfiken på honom så ni kan inte ana. Få se om man kan ta en liten tripp neröver här snart o kika på nytillskottet o pussa lite på storebror Jack:)
Nej nu ska jag ringa runt lite o höra vad ett batteri kostar.....Ha en toppendag

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar