tisdag 14 juni 2011

Full rulle

Hej!

Ja det har verkligen varit full rulle i några dagar nu. Kom hem igår morse runt halvnio o körde igång med städning här. Därefter lagade jag mat, duschade, tankade bilen, handlade o sen hem för att äta innan jag stack iväg till Gesunda igen för ett nattpass. När jag kom dit så städade jag köket ordentligt o plockade även in lite fina sommarblommor nu när det får stå ifred;) Passade även på att städa av altanen o byta dukar där. När jag väl kom i säng så hörde jag ett konstigt ljud på golvet. O se där jag hade sällskap av en liten söt skogsmus. Tog golvmoppen o moppade ut han på gräset. Gick även in o hämtade en näve nötter/russinblandning o la ut till honom. Gissa om han mumsade på det. Det kom t.o.m ett par kompisar o smaskade i sig av det goda de med:) När jag kom hem i morse var det bara att ladda om batterierna o sticka iväg till Våmhus för att städa huset o putsa fönster. Det gick verkligen skitbra o vi hade ett riktigt teamwork. Allt som allt tog det *bara* fem timmar o få klart:)
Nu har jag nyss kommit hem o ska snart börja med lite mat. Idag står det pannbiffar med lök o potatis på menyn. Efter det ska jag fan inte göra ett knop mer idag. I morgonbitti bär det iväg till *mitt andra hem* igen för ett dygnspass o sen har jag torsdagnatt där ute. Sen jäklar är jag ledig i fyra långa härliga dagar. Det är en himla tur att jag har världens bästa jobb o trivs superduperbra, annars hade det nog kännts rätt motigt o jobba så mycket som jag gör just nu.
Nej nu ska jag gå o börja med maten....ha det gött alla...

Btw. så blir jag ett år äldre idag med, men det är då fan inget o fira. Men blev väldigt glad när mitt bustroll ringde idag o grattade mig...älskade barn<3

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar