måndag 13 juni 2011

Späckat schema.

Hej!

Ja nu är det verkligen några dagar som är späckat med olika saker. Har jobbat massor nu under helgen. Bemanningen ringde mig i lördagskväll o undrade om jag kunde ta ett dygnspass i Gesunda på söndagen. Hmmm....lite svårt då jag jobbade här på stan till 11.45. Men när jag kom till jobbet sa snälla Marie att hon kunde komma in halvsju ist. för halvnio, så kunde vi börja göra i ordning vår vårdtagare tidigare. Sagt o gjort o det funkade kanonbra:) Jag var bara hem o bytte om o sen drog jag iväg till Gesunda:) Det går ju o jobba så här därför att det är så lugnt på mitt jobb, precis som att vara hemma typ:) Har nu nyss kommit hem därifrån o väntar nu bara på att Alex ska höra av sig ang. flytt. Misstänker att jag får vara här uppe i deras lgh o ta emot en massa kartonger o prylar. Som tur är så har de inte så värst mycket som ska flyttas:) I eftermiddag åker jag till Gesunda igen för ett nattpass men sen är jag ledig till torsdagkväll. I morgon ska jag åka ut direkt jag slutar till Våmhus o putsa fönster har jag lovat, måste även planera in fönsterputs hos min farbror uppe i Noret med....hur i himlens höjd ska jag hinna det är frågan.

Tänka sig att till helgen är jag ledig EN HEL HELG för första gången sen slutet av september. Jag o Micke hade lite idéer på om vi skulle åka till Stockholm o roa oss, men allt hänger på hundvakt:( Troligen har inte Alex o Marcus tid tyvärr nu när det flyttar o allt. Jaja vi får se hur det blir, annars blir det grillning o nån kall lär väl slinka ner med misstänker jag, (det var ju ett tag sen nu).

Pratade med Angelica här om dagen o det går så bra så med lilla Charlie:)) Ett snällt litet barn o Jack är jättestolt:)) Gofisarna mina<3 Längtar som bara den att få träffa dem nu, kanske man slinker ner ett par dagar här framöver för att kika på det lilla underverket o busa med storebror Jack:)

Till sist vill jag gratta min älskade vovve Snobben som igår fyllde hela 12 år. Ärligt talat så trodde jag inte att han skulle repa på sig så bra han har gjort, men nu har han uppnått sin tolvårsdag o är pigg tycker jag...Grattis hjärtat mitt<3

Nej nu ska jag hoppa på Micke så han vaknar....ha en bra dag alla...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar