onsdag 8 juni 2011

Välkommen till världen.

Hej!

Vaknade i morse av det glada budet att jag blivit mormor igen:)) Angelica fick 05.23 i morse en liten son på 3425 gram tung och 49 cm lång. Förlossningen gick fort o allt gick bra:) Hon ringde nyss o pratade lite o gissa om jag längtar efter att få se honom. Men det kommer lite kort så småningom. Vilken underbar känsla det är att ha blivit mormor igen och att allt har gått jättebra.

Tänk hur livet är! Igår skrev jag om döden och idag får jag skriva om ett nytt liv.

Välkommen till världen du lilla knytte<3

Nu ska vi ta tag i städningen här med en jäkla fart. När Alexandra slutar så ska vi kanske följa med ut till Våmhus o plocka lite. Jag kan nu berätta när det är helt klart att Marcus hus såldes direkt:) Strax efter att annonsen kom ut på Hemnet så ringde det en tjej o ville se huset så fort som möjligt. Morgonen därpå kom hon o tittade o bestämde sig i princip på en gång. Hon kom tillbaka på kvällen o sa då att hon skulle ha det. Bjöd t.o.m mycket mer än utgångspriset. Så nu är det bara o packa ihop det lilla där ute o flytta hit till Klockarhagen. Tänk vad bra det går för mina älskade ungar, vi är i ett riktigt lyckoflyt just nu:))

Nej dags o lyfta på rövamentet o göra lite nytta nu.....

GRATTIS Angelica, Kenneth o lilla Jack till en ny familjemedlem! Jag älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar