lördag 11 juni 2011

Hänryckningens tid

Hej!

Jaha vad har då hänt sen sist? I torsdags fick jag då lov att åka o köpa mig ett nytt bilbatteri. Det var några spännande minutrar innan jag startade bilen o se den gick igång...puhhh tur att det inte var nåt annat som kostat mer:) Mötte sen upp mor vid kyrkogården och planterade lite blommor på älskade pappas grav o det blev så fint så:)

Igår så åkte jag iväg för att jobba mitt dygnspass mellan 8 - 8. Bestämde mig för att ta med min vårdtagare in till Mora o kika på studenterna. Vi passade även på att äta både pizza o glass i det tropiska väder som var;) Kom nog inte tillbaka förrän vid fyrasnåret. Har nyss kommit hem därifrån o nu blir det inte många knop gjorda, ska väl bara ladda batterierna inför kommande nattpass här på stan. Jobbar tillsammans med Marie o det ska bli jättekul, har ju inte träffat henne på länge nu.

Till veckan blir det full fart minsann. Alexandra o Marcus får flytta in i lägenheten på måndag och på tisdag har jag lovat att åka ut till Våmhus för att putsa fönstren o städa det sista. Tänk va fort det gick o bli av med huset...:))

Nej nu ska jag ta mig lite mer kaffe o sen får vi se vad den här dagen har att erbjuda...ha en härlig Pingst...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar