torsdag 16 juni 2011

Sista passet

Hej!

Nu har jag bara ett ynka nattpass kvar av en här mastodontveckan...pust pust:) I morgon klockan 8 slutar jag o då ska jag möta upp Micke ute i Vinäs där vi ska lämna in Saaben för lite fix. Det var ett par remmar till generatorn och kolen i den samma som var slut. Sen ska vi sticka iväg upp till Willys o storhandla är det tänkt. Efter det ska jag inte göra ett skit till vad jag vet. Hade lust o följa med Alexandra o Marcus till IKEA i Gävle, men jag hinner inte det tyvärr.

Är sugen på en kryssning igen oxå:) Kerstin ringde igårkväll och hon har bokat en dubbelkryss i tvåmanshytt:) Hon tycker verkligen att jag ska följa så jag får väl se hur jag gör. Vi hade ju så vansinnigt roligt sist vi åkte, men jag vet inte om det är så kul o åka en gång i månaden direkt!! Jaja det visar sig. Blev även utbjuden av jobbet på middag den 27:de, men jag jobbar dygn då så klart, lite tråkigt och typiskt.

Annars har det väl inte hunnit hänt så mycket mer. Marcus husaffär är nu helt avslutad o han lämnade nycklarna till nya ägaren idag. Så nu kan de ägna sig åt att inreda sitt nya hem i lugn o ro o planera inför lillskitens ankomst:))

Nej nu ska jag gå o se om jag ska ta mig nåt o äta o sen bär det iväg igen....hare bra.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar