lördag 4 juni 2011

Kanske, kanske inte.

Hej.

Ja då har man gjort sitt dygnspass i Gesunda då:) Satt o pratade lite med I. innan jag slutade o vi ska försöka att boka en kryssning med vår vårdtagare. Jag kikade nu när jag kom hem o det är verkligen en djungel. Vi ska vara borta i två nätter tänkte vi för annars blir det nog för stressigt o jobbigt för honom. Kollade runt lite på de olika alternativen o det verkar som om en dubbelkryssning på Cinderella skulle bli bäst. Både med handikappsvänligt o pris. Så nu ska jag bara höra med henne om det passar med tid o så.
Annars har det väl inte hunnit hända så mycket mer än att jag var upp till Noret o handlade idag....jisses vilken trafik. Det var ju både Siljan Runtloppet o motorcykelkortege för manifestation mot våldet. Men jag tog mig helskinnad både fram o tillbaka:)
Vem vet om jag håller på att bli mormor idag. Ringt Angelica men inget svar.....kanske, kanske inte:)) Håller tummar o tår.

Måste även gratta min fina flicka Therése som idag fyller hela 29 år. Grattis min älskade tös o hoppas du får en trevlig dag i glada vänners lag....

Nej nu lite matlagning snart o sen bär det iväg för ett nattpass här på stan....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar