onsdag 22 juni 2011

Jobb igen

Hej!

Ja då var mina fyra dagars ledigt över för den här gången. Naturligtvis skitväder hela tiden.
I måndags hade jag en städdag efter en riktig slöhelg:)Igår var det dags för ett dygnspass ute i Gesunda igen o det var full fart hela dagen, med handling, städning o matlagning:) Fick lov att ta bussen hem i morse. Men nu har de ju dragit in turerna på ringlinjen eftersom det är sommarlov, så det vart lite krångligt i vanlig ordning. Orkade inte sitta nere på stan o vänta på min buss, så jag tänkte gå hem. Men hade då sån tur att snälla Diana kom o hon körde mig hem snäll som hon är.
När jag kom hem så ringde jag för att höra hur det gick för min bil. O naturligtvis så hade han inte fått generatorn än:( Jag ringde upp till skroten i Röjeråsen för att höra om dom hade nån, så Marcus var snäll o körde mig dit för att köpa en o sen bort till verkstaden med den. Så nu får vi hoppas att han fixar den i morgon. Måste verkligen ha bilen nu när jag jobbar så mycket framöver. I morgon är det då dags för ett dygnspass igen på jobbet. Ska även ut o åka lite då o sen tänkte jag slänga ihop en Jansson till Midsommar:) Slutar 8 på Midsommaraftons morgon o vi ska inte göra ett dugg vad jag vet...jobbar ju dygn igen sen på Midsommardagen:)
Nej nu ska jag börja att laga lite mat idag blir det stekt torsk med citronsås....ha en bra fortsatt dag alla..

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar