söndag 19 juni 2011

Skitväder

Hej!

Usch vilket trist väder det varit i helgen:( Jag o Micke tänkte ju gå ner på Ljungbergs igår o bara ta en öl o kolla på cruisingen, men det sket sig. Grått, regnigt o kallt:( Det blev en myskväll istället där jag hade tänkt o titta på dokumentären om Bon Jovi. Höll mig vaken till tiorycket o sen vet jag inte vad som hände:) Somnade som en klubbad oxe i soffan o har sovit som en stock fram till 04,40. Då vaknade jag utav nåt skrik utanför o samtidigt var Mario nödig. Hmm tänkte jag kan man bara gå ut så här i lång t-shirt o pinka av han i buskarna?? Jaaaa det kan man väl den tiden på dygnet. Så jag hoppade i mina foppatofflor o med håret på ända gick jag ut. O se då kom det ett helt gäng runt knuten o där stod jag yrvaken. Men det var ju bara grannen ovanpå:) Gick o la mig igen o sov faktiskt till halvelva:)) Var upp till Alexandra en sväng o hon berättade att hon hade pratat i tel med mig runt halvelva igår. Jag har inte en susning om det. Jag måste ha sovit när jag pratade med henne....jag sa att jag skulle kolla mitt konto hur mycket pengar jag hade. Läskigt ju!!! Men det kommer väl efter att jag jobbat så mycket o jag sover ju inte bra när jag jobbar:(

Idag har jag bestämt mig för en latdag i tråkvädret. Har kollat på svt.play dokumentären jag skulle se igår om en av mina största idoler Jon Bon Jovi:) Faaan va bra han är, vilka underbara låtar. Men jag skulle inte byta mitt liv mot hans. Det är ju stress, stress, ensamhet o längtan efter sina fyra barn o fru. Men han är så jävla bra:)) Jag har även fler idoler, Bruce Springsteen och idag vaknade vi till den sorgliga nyheten om att Clarence Clemons gått bort i det strokeanfall han fick för en vecka sen. Vilken höjdare han var med sin saxofon och har varit med i E Street band (Bruce kompband) sedan starten 1972. En stor legend har gått ur tiden, Vila I Frid Big man:(

Nej nu ska jag koka lite gädda jag fick av Björn (tack så mycket) både hundar o katter blir glada:) Men först fixa taccos....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar