fredag 1 juli 2011

Varmt o kvavt.

Hej!

En dag med humöret på topp:) Har varit ute o fixat lite ärenden. Löste bl.a.ut mitt paket från Cellbes o tänka sig allt verkar passa för en gång skull:) Min kära sambo är nog på bättringsvägen, men det blir väl till att ta det lugnt i helgen ändå. Jag hade lite lust o åka till Boggberget ikväll o slänga mina lurviga, men stannar hemma o har lite myspys ist.

Nu har man börjat att vänja sig med att ingen Snobben möter upp när man kommer hem. Men nog är saknaden stor. I princip allt vi gör påminner om honom. Har beställt en jättefin hundängel som jag ska ha bredvid urnan när den kommer. Det går jättebra med Mario. Han skäller ingenting när vi går iväg utan det verkar mest som om han ligger o tuggar på alla sina nya hundben han fått nu, eller sover. Vet inte om han saknar sin kompis, det kan ju även vara så hos vissa hundar att de tycker att det är skönt o vara själv. Men jag vet då en sak o det är att jag aldrig ska skaffa mig någon mer hund. Vill absolut inte gå igenom en avlivning igen:(
Nej nu ska jag ta mig en kaffe tror jag o sen blir det bara slapperi hela långa helgen. Är ju ledig tills på onsdag, så nu ska jag passa på o njuta...Ha en trevlig helg alla...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar