söndag 10 juli 2011

Helgen

Hej!

Jaha då har vi avverkat ytterligare en sommarhelg då. I Fredags så bestämde vi oss för att gå ner till campingen o Tingsnässtugan för en öl eller två:) Fick även med oss Cilla, trevligt, trevligt:) När vi precis slagit oss ner så öppnade sig himlens portar. Jäklar vilken åskstorm det kom. Regnet vräkte ner o blåste rakt in på oss där vi satt. Det small o blixtrade hela tiden. Jag är inte livrädd för åskan, men nog hade man sina tankar när man satt där allt. Sällan jag sett nåt sånt oväder förutom en gång för några år sen här i Mora o en gång på Mallorca. Ovädret drog vidare o sent om sider gjorde vi med det. Micke åkte iväg till en kompis o jag o Cilla traskade ner mot Ljungbergs. Men där var det helt värdelöst, knappt nå folk alls o ingen som man kände. Vi åkte nog hemåt runt halvett. Väl hemma så började jag prata med Maarit på facebookchatten. Hon tyckte att jag skulle komma bort till henne en sväng. Så klart jag gjorde det. Vi satt väl o pratade vilket jag tyckte var en stund. Tittade på klockan o tappade hakan. Den var halvsex!! Tiden går fort när man har trevligt:) Gårdagen gick i lugnets tecken innan jag stack iväg för att jobba ett nattpass.
Har kommit hem för en stund sedan o även hunnit med en promenad med Mario. Tänker nog lägga mig i soffan en sväng nu o kika lite på TV. Skönt med en slappardag:)
Ha en finfin söndag....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar