fredag 29 juli 2011

Trodde att....

...det var dags för bebis o komma ut inatt. Alex ringde mig vid halvtiotiden o berättade om hur hon kände. Jag gick upp dit o det var runt 10 minuter mellan sammandragningarna. Konstigt nog hade hon inte ont i ryggen, så det var säkert kraftiga förvärkar hon kände av...snuppan min:) Ett tag var det 6 minuter emellan, men jag sa åt henne att gå o lägga sig o sova. Samla krafter inför kommande äventyr. Själv kunde jag inte sova alls. Låg här förberedd ifall hon skulle ringa:)t.o.m sminkad för en gångs skull...hahaha... Idag var hon till MVC o allt var bra förutom blodtrycket, där det diastoliska trycket låg på 91 och bm. tyckte benen såg ut som timmerstockar. Hon fick en ny tid, men ingen av oss tror hon behöver komma dit nåt mer:))

Idag hade jag världens sovmorgon om man tänker på hur natten var. Gick inte upp förrän klockan var nästan halvett:)) Välbehövligt kan jag lova:) Har nog inte sovit mer än 15-20 timmar sen i måndags:( Är ju ledig idag o har sån lust att hitta på nåt skoj, så ikväll blir det nog kubbspel med grannarna:) Tänkte åka upp till Boggberget, men tyvärr ingen chaufför, så det får vara. Kan ju ha kul ändå:)) Är även sugen på att åka till Norge på semester en sväng. Norge är nog det vackraste land jag sett. Vilken otrolig natur de har. Ska höra med Annelie o Jimmy om de är sugna på att hänga på i så fall..Man blir sugen på så mycket när det är sommar, skulle även vilja uppleva förförra årets camping med Fia igen:))

Nej nu väntar en dusch o sen lite mat....ha en fortsatt trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar