tisdag 26 juli 2011

Äntligen.

Hej!
Kan börja med att tala om att jag fortfarande har träningsvärk efter kinectet:) Men snart är det dags o köra en omgång igen..haha. Vad har hänt sen sist då? Jobbade ett nattpass i natt som var o efter det åkte jag ner o löste ut mina tre paket som kommit:)) Bl.a ett handarbete, skoj skoj:) Sedan åkte jag ner till mamma för att äntligen träffa min älskade dotter med sin lilla söta familj:) Härligt o äntligen träffa dem igen. Sist när vi var ner i början på maj så hade hon ju fortfarande bullen i ugnen så att säga;) Ojjj vilken lite gofis han är Charlie:) Han sov nästan hela tiden, så man fick passa på o gosa de små stunder han var vaken. Ska försöka att träffa dem en stund i morgon med. Jag jobbar hela dagen då, men det är ju inget som hindrar att man tar en promenad o sammanstrålar med dem en stund...kanske lekparken nere på campingen:)

Alex o Marcus var till Blge en sväng idag o de var så snäll o handlade hem nya delar till mitt avgassystem....på fredag ska det tydligen sättas dit...good:)



Ikväll blir det nog inte många knop gjorda, lite allsång med Måns kanske o sen nån film ev. Annars har jag ju mitt nya pyssel o knåpa på. Men först lite mer kaffe.....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar