torsdag 21 juli 2011

Höst

Hej!

Jag undrar om sommaren är slut nu? Var ut med Mario för en stund sedan o jäklar vad det blåste kallt:( Är så less på vädret nu, man vill ju ha sommar o sol.
Annars har det väl inte hunnit hända så mycket sen sist. Igår när jag kom hem från jobbet käkade jag o Micke mysfrukost innan vi stack iväg en sväng. Jag hade ju tänkt att åka ut till trädgårdsmästarn ute i Öna för att köpa mig lite nya krukväxter, eftersom mina kära katter formligen älskar mina blommor och har nästan ätit upp dem:( Men där var det igenbommat. Så vi for då upp på Willys ist. Köpte en hel del fina gröna växter där o även ett par S:t Paula fick följa med hem till sovrumsfönstret:) Därefter åkte vi förbi Djurmagasinet o inhandlade mer kattsand o en påse frysta märgben. Bäst o passa på när det är bra pris på grejerna:) Väl hemma fick jag fikabesök av Alexandra o Marcus en stund:) Resten av dagen slappade vi bara. Hade tänkt o åka till yran i Orsa, men vädret var så osäkert så jag hade en soffhängskväll ist.
Idag tänkte jag faktiskt åka iväg o shoppa lite. Ska se om jag hittar några enkla linnen o t-shirts inför resan. Ska även underhålla Alexandra på begäran av henne. Marcus ska jobba o hon har väl lite långtråkigt nu när hon går hemma o väntar. Vem vet det kanske blir en fika eller lunch på stan:) Ikväll väntar ett 17-timmarspass igen, men sen är jag ledig i tre dagar:)) Har planer på att träffa Ullis på fredag. Måste ju se till att hon slipper känna lappsjuka nu när hon är här på semester. Längtar även tills på tisdag då jag äntligen får träffa min underbara dotter med familj igen. Det ska bli så kul o få se lilla Charlie Ivar Valentin:)) O naturligtvis få busa o gosa med Jack<3
Näää nu ska jag se om jag får nå liv i min karl som ligger o drar timmerstockar så inte ens katterna vågar ligga brevid:) Ha en superduperbra dag....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar